Mustaa ja Valkoista


Ensinnäkin KIITOS kovasti Nena ! Nena kirjoittaa kivaa, tuoretta blogia nimeltä Likainen parketti ja antoi minulle tämän ihanan tunnustuksen, josta tulin tosi iloiseksi!


Laitan tunnustuksen lentämään Englantiin Neiti Nimettömän aarreaitan Neiti Nimettömälle ja Sisiliaan Vähän vinoon-blogin Suville.

Minä olen täällä kevään kunniaksi sisustellut iloisen raikkailla väreillä…no, ei se nyt ihan niin mennytkään, nimittäin pastellivärit vaihtuivatkin yllättäen mustaan! Näin siinä tapahtui…

Tarvitsin kipeästi pyykkikoriini uuden kankaan, sillä edellinen luonnonvalkoinen kangas oli jo aivan revennyt ja koitti pysyä kasassa hakaneulojen avulla. Etsin pitkään kivaa kangasta, mutta ei ollut oikein varaa esimerkiksi ihaniin Marimekon kankaisiin tai oikeastaan mihinkään muuhunkaan. Lopulta löysin edullisesti mustan lakanan, joka sopikin käyttötarkoitukseeni oikein hyvin! Ompelin siis tuollaisen pussukan ihan fiilispohjalta ja eihän siitä ihan oikean kokoinen aluksi tullut, mutta lopputulos on minusta aika kiva hetken sähellettyäni! Korin paikka on siis normaalisti kylpyhuoneessa ja sinne olen suunnitellutkin väreiksi mustaa, valkoista ja turkoosia, joten tästä se alkaa.

Niin ja loppukankaasta tuli sitten tyynyliinoja…!
5 thoughts on “Mustaa ja Valkoista

  1. Kiitos ja kumarrus tunnustuksesta! Olen kovin otettu :)Musta väri sopii tosi hyvin kotiisi heleitten värien sekaan! Ei ole lainkaan liian synkkäkään tuollaisessa kevätauringossa!

  2. Neiti Nimetön: Kivaa, ole hyvä!:)Joo, musta väri jopa virkistää minua, kai se on vain se vaihtelu ja näyttää jotenkin skarpimmaltague… 🙂

  3. Kivalta näyttää kotsasi! Meillä kaatuu kantavia seiniä ja remppasrtessi on ylittänyt jo sietokyvyn rajat ja mua vaan naurattaa se että meidän olkkarissa ajetaan rälläkällä, moottorisahalla ja hakataan moskalla.

  4. Mimmu: Kiitos! Ja ohhoh! No mutta tulee ainakin hieno koti sitten! On se odottamisen ja rälläköinnin arvoista. :)Heinis: Voi kiitos kovasti! Minulla on pienenpieni koti, joten tuo olkkari onkin melkeinpä tuo sohva, hihih!:)

Leave a Reply

