Hetkessä





Koitan elää hetkessä ja nauttia kaikista niistä mahtavista asioista joita elämässäni on juuri nyt, mutta koska minua jännittää ja olen niin innoissani ensi vuoden tulevista näyttelyistäni, päätin hankkia jo kalenterin. Hieman aikaista, tiedän. Suunnittelu on vain niin kivaa! Viime vuonna etsin kivaa kalenteria kuumeisesti ja petyin tarjontaan. Lopulta ostin Helsingin taidemuseosta eurolla pienen vihon ja tein kalenterini itse. Se on palvellut mainiosti. Nyt törmäsin Akateemisessa ystävääni, joka oli samoilla asioilla. Hän oli päätynyt mustaan Moleskineen ja suositteli sitä minullekin. Lopulta lähdimme ulos samanlaiset kalenterit kassissa. 🙂



Minulle tärkeää on että kalenterissa on tarpeeksi kirjoitustilaa päivien kohdalla ja lisäksi myös tyhjiä sivuja. Kalenteri on saatava pysymään kiinni ja se ei saa olla liian iso, muttei liian pienikään. Tuo Moleskine tuntuu täyttävän nuo kriteerit. Lisäksi on kivaa että takasivulla on myös “kirjekuori”, johon saa irtolappuset. Niin ja se kaikkein tärkein meinasi unohtua : sen pitää olla kivan näköinen! Kuten ystäväni totesi, tuon mustan kannen saa aina tuunattua, jos alkaa kyllästyttää! 
6 thoughts on “Hetkessä

  1. Kiitos mainiosta kalenteri vinkistä. Olen täysin kalenteririippuvainen. Mikäli kalenteri joskus jää kotiin olen yhtä avuton kuin ilman kännykkää. Huoh, ei hyvä. :)Esittelemässäsi kalenterissa on iso plussa se, että sen saa suljettua ja lisäksi vielä säilytyspaikka lippulapuille. Onko kalenteri vuosi- vai lukuvuosikalenteri?

  2. Papu: Oleppa hyvä! 🙂 Tuo on vuosikalenteri. Voi, minäkin olen aika kiinni kalenterissani. Unohdin sen kerran toiseen kaupunkiin, enkä tiennyt yhtään mitä olin seuraaviksi päiviksi lupaillut. Kyllä sitä pitäisi alkaa arkistoimaan jotain omaan päähänkin. 🙂 Toisaalta kalenteri toimii minulla jonkinlaisena päiväkirjanakin…tulee kirjattua muutakin kuin menoja.

  3. Saija, ihailen sun asennetta! Voi kun itsekin joskus pääsisin samaan, edes viikoksi… Minä myös hukassa ilman kalenteria, ja tuunattuhan sen pitää olla – tottakai!

Leave a Reply

