Kotihengailua




Hei ihanat ja anteeksi hiljaisuuteni! Täällä otetaan viikonloppu taas hyvin iisisti, sillä vaikka olo on ollut jo pitkään todella hyvä ja onnellinen, muutamat asiat ovat kalvaneet mieltä ihan huomaamattani ja nyt purkautuneet pienenä stressinä flunssan ja huonojen yöunien muodossa. Näin asian ainakin itse näkisin. Huomaan myös että silloin kun asiat ovat hyvin omalla mittapuulla, kaikki pienetkin vastoinkäymiset tuntuvat isoilta, jopa mullistavilta. Tai sitten minulla on joku syksyn tuoma yliherkkyysolotila päällä. 🙂 Hyvällä omallatunnolla siis kotihengailua, flunssan taltuttavaa inkivääriteetä ja lehtien lukua ja jottei menisi aivan lorvailuksi niin hieman töitäkin on koneella tehtävä. Niin, nyt on tosiaan vasta torstai-ilta, mutta minä olen näköjään jo viikonlopussa.


Lainasin kirjastosta “Photoshop Elements for Dummies”- kirjan ja siinä vaiheessa kun tajuan etten ymmärrä siitäkään mitään, olen luultavasti lukemassa teidän blogeja ja tekemässä kaikkea muuta kivaa ja siirrän hommia taas muutamalla päivällä. 😀 Minulla on tapana tehdä asioita viime tingassa. Luulen että kirjoittelen teille viikonlopun aikana jokatapauksessa!

3 thoughts on “Kotihengailua

  1. stressi se onkin se ikävin asia. monta kertaa sitä vaivaa itseään ihan turhaan ja joskus on parasta ihan vaan olla. mennä vaikka kävelylle kuin tehdä väkisin jotain mitä ei halua =) mukavaa & rentouttavaa päivää sulle!

  2. Joskus on parempi ottaa aikaa ihan vain itselleen. Mulla on just pöydällä Photoshop 5-opus! Ja huh huh..Eikö asioita voisi selittää vähän yksinkertaisimmin tyyliin paina tästä ja valmis. Paranemisia ja hyvää viikonloppua! 🙂

  3. A kiss from the past: Totta, niin on. Onneksi olen oppinut ainakin jotenkin sen välttämään ja ottamaan elämän rennosti. Joskus silti joitain asioita stressaa huomaamattaan, vaikkei haluaisikaan. Olet niin oikeassa että on hyvä välillä osata vain olla, se on tärkeää. Ihanaa viikonloppua myös sinulle ja kiitos kivoista sanoistasi ja toivotuksista!Maria: Niinpä, se tekee kyllä hyvää, että rauhoittuu välillä kunnolla. Oi, sinuakin opukset kiusaa… 🙂 Olen yksinkertaisten ohjeiden ystävä. 😉 Kiitos paljon Maria ja oikein ihanaa viikonloppua sinullekin!

Leave a Reply

