Terveiset kaaoksesta!



Täällä sitä ollaan, uudessa kodissa. Kaikki on hieman rempallaan ja kaaos valloillaan, mutta silti tuntuu kodilta ja kivalta! Työsarkaa on paljon, sillä päätin että maalaan asunnon seinät valkoiseksi, niin kuin ne joskus ovat olleet. Nyt seiniä koristaa likaiset, repsottavat tapetit. Joulun jälkeen siis ajattelin poistaa tapetit ja maalata, joten nyt koitan saada kodin vain jotenkin asuttavaksi, jotta voin karata joululomalle. 🙂

Tunnelma on aika ihana ja vähän hassu. Kylppäristä poksahti valo, joten kävin suihkussa kynttilänvalossa. Muutakaan valaistusta en ole saanut vielä paikoilleen, joten pienillä valoilla ja kynttilöillä mennään. Patterit on kylmät. Pitäisi varmaan ilmata. No, villasukilla ja viltillä pärjää. Olen syönyt aamiaiseksi, päivälliseksi ja illalliseksi leipää sängyssä maaten, kun en ole laatikoiden purkamiselta malttanut käydä kaupassa ja pöytä on tukossa tavaraa.

Palataan siis pian! 🙂
13 thoughts on “Terveiset kaaoksesta!

  1. Terveisiä kaaokseen 😀 muuttaminen on aina niin jännää, että sitä muuttaa ja vasta muutaman kuukauden päästä tajuaa että oikeasti on muuttanut. itselläni meni ehkä kuukaus tai pari kun mietin yhtenä iltana että ajatella, mähän muutin tänne 😀 patteri näyttää ainakin just siltä kun pitääkin, tommonen vintagemalli. seinien maalaus kuulostaa hyvältä idealta, saa kuorittua esiin alkuperäisen ilmeen. Onnea uuteen kotiin! ps:lankkulattiat!!!! ^^

  2. A kiss from the past: Hih, hassua kun mä olin just lukemassa sun blogia ja ihailemassa taas niitä takkeja :D, niin sit kun tulin takas tänne, niin sulta oli täällä kommentti. :DJoo, mulla varmaan menee kyllä hetki ennen kuin kans tän tajuan ja varsinkin siinä että saa kodin kuntoon! Joo, toi patteri on todella kulunut, mut aika ihana ja lankkulattiat narisee, hihi! 🙂 Ja kaunis kiitos!

  3. Ihanaa, kaaosterveisiä on kuule odotettu jo! Mainioita järjestelyhetkiä sinne.Mua niin koskettaa tää sun tarina. Sä olet päässyt Kotiin. ♥

  4. heheh, me oltiin siis todella linjoilla 😀 meiltähän tämä käy! :Dsun tekstit ja kuvat on aina niin mukavaa kerrontaa. olis jännä joskus nähdä niitä sun taideteoksiakin, mä olin lukevinani tuolta että oot kuvataitelija. taide on ihan parasta.

  5. Sari: Oi kaunis kiitos ihanasta kommentistasi! :)Heidi: Voi kiitos! Oispa tää kaaos jo valmis koti, hih! :DJulia: Kiitti paljon! :)A kiss from the past: Hihi, joo linjoilla ollaan! 😀 Oisi ihanaa kyllä esitelläkin taidettani myös joskus, mutta jotenkin oon ollu ihan hassun ujo sotkemaan mun ammattia tähän bloggailuun. 🙂 Ihan hölmöä, sillä tosi kiva olisi kyllä näyttää teille taidettani. Näyttely on pian tulossa, joten ehkä laitankin teille sitten kutsun blogiini, hih! 🙂

  6. Ihanat lattiat! Tiiäkkö mulla on samaa sarjaa oleva sohva, kuin tuo sun nojatuolisi. 🙂 Pelastin sen mummun ja vaarin kesämökiltä, kun he meinasivat heittää sen menemään remontin yhteydessä. Kaksi tuollaista nojatuoliakin odottavat noutajaansa mummulan varastossa… Sitten haen ne, kun saan isomman asunnon! Nyt tosin olen hieman väsynyt sohvan synkkään ilmeeseen ja ostin siihen valmiiksi ommellun päällyksen. Kesällä olisi tarkoitus ommella siihen pussit, jotka saa vedettyä istuinosan ja selkänojan päälle… Mietin aluksi kokonaan uusiksi verhoilua, mutten minä raaski tehdä sitä sohvavanhukselle 🙂

  7. Toisaalta on kamalan tärkeää olla myös jotain muuta oman ammatin rinnalla. Henkireikänä tavallaan kun ne pitää erillään toisistaan:)Hirveen mukavaa tää bloggailu kun tässä on mukana tää sosiaalinen puoli myös. Voi höpötellä ja olla linjoilla. Oon sen verran tuore tapaus blogirintamalla, että ihmettelen tätä vielä äänenkin 😀 Mä olen muuten hurja taiteen ja desingin ystävä. Se on niin mielenkiintoinen maailma.

  8. Humu: Kivaa! Olenkin nähnyt noita samanlaisia nojatuoleja myös sohvina ja eri väreissä. Ainakin sinisinä ja ruskeina. Joo, en minäkään menisi sohvavanhusta verhoilemaan, sillä tuo huppujen tekeminen on oiva ratkaisu. Hyvin keksitty!:) Tuo minunkin nojatuolini oli kaatopaikalle menossa, mutta äitini sen minulle onneksi pelasti! A kiss from the past: Oot niin oikeassa. Mulle tämä bloggailu on juurikin sellainen ihana harrastus, josta nautin kovasti!:)Huippua kuulla että olet myös taiteiden ystävä. Se on niin ihana ja laaja maailma ja tuottaa niin paljon hyvää ja iloa ja saa myöskin näkemään asioita erillä lailla. Jotenkin sitä on enemmän silmät auki, kun on kiinnostunut kaikesta ympärillä olevasta. Ja varsinkin valokuvaus on saanut näkemään asoita, joita ei välttämättä tavallisesti huomaisi. Niin sanotusti näkee kauneutta kaikkialla. :)Inaria: Oi kaunis kiitos! 🙂

Leave a Reply

