Tulin rauhoittumaan


Tänään olen tehnyt niin miljoona asiaa, että pää on aivan pyörällä. Hetkittäin on aivan mahtava olo kaikista kivoista asioista ja tuntuu että asiat menee juuri niin kuin toivon, mutta toisena hetkenä joutuu perumaan niitä kivoja asioita, kun tajuaa että joskus on ajateltava realistisesti. Kaikkea ei voi vetää riskillä. Kai? Puhelu rakkaalle ystävälle auttoi tähän hektiseen olotilaan ja kohta taidan mennä vielä iltateelle toisen ystävän luokse, jotta saan hieman ajatuksia ulos päästäni. Hyvien yöunien tähden. Sitten päätin tulla myös tänne rauhoittumaan ja kirjoittamaan höpöjä teille, joten oikeastaan mitään asiaahan minulla ei tällä kertaa ollut. 🙂



Nämä kaikki kuvat ovat uuden kotini sisäpihalta. Ilahduttaa tosi paljon että taloyhtiömme pitää huolta pihasta ja vielä tekee siitä kauniin jouluisen pienillä näteillä jutuilla!



Tämä talvi on kyllä ollut niin kaunis että ihan hengästyttää! Itsekin olen heilunut kameran kanssa hangissa ja muutamia kuvia voin näyttää teille myöhemmin. Olen myös ihastellut teidän talvikuvia, niitä onkin näkynyt monissa blogeissa, esimerkiksi Karmiininpunaisella, Auralla ja Classy & Glamorousilla . Minut sai myös huokailemaan ihastuksesta Päivin talviset kuvat minun ihanasta kotikaupungista! Oi, kun se on niin nätti! Täältä tullaan pian!

10 thoughts on “Tulin rauhoittumaan

  1. Musta on aikalailla mahtavaa, että on jo toinen kunnon pakkastalvi peräkkäin. Vanhassa puutalossa on kylmä, mutta niin kuuluukin. Onneks on villasukat. :)Kauniilta näyttää sun uusi kotipiha. Ihanan viihtyisä. Ja siellä taitaa olla vielä enemmän lunta, kuin täällä. Ihan talvi!Tervetuloa "jouluksi kotiin". ;)-Päivi-

  2. Vähän haikeudella jätän meidän nykyisen taloyhtiön taakse 😦 On ollut niin kivat naapurit ja pihapiiristä on pidetty huolta. Tulevassa kämpässä ei taida näin olla, mutta ehkä siellä on muuten kiva asua 🙂

  3. Päivi: No niin onkin! Mä kanssa nautin tästä lumesta suunnattomasti! Villasukat on kyllä vakiovaruste…mulla tosiaan melkein kesät talvet. 😀 Kiitos, en malta oottaa että pääsen sinne ihanaan rauhalliseen meininkiin!A kiss from the past: Ihanasti sanottu! :)Mirjami: Kiitos, samoin sinulle! Ja täällä on tosiaan ihan mahtava talvi…saa todella rämpiä kinoksissa, ihanaa! Jamelia: Kiitos! Viihdyn kyllä tosi hyvin ja kunhan saa kodinkin kuntoon. :)Maria: On kyllä tosi kiva että kerrostaloissakin huolehditaan viihtyvyydestä ja ihmisille on tärkeää kotoisuus myös omien seinien ulkopuolella. 🙂 Joo, joulun jälkeen pääsen telan kanssa vauhtiin ja sitten vihdoin kotikuviakin!Chatrin: Toivon todella että tulet viihtymään ja aivan varmasti kunhan vain ehdit asettautua. Mun pitää paljastaa, että mä tykkäsin mun edellisen talon naapurin papoista niin paljon ja koska inhoan hyvästejä, niin en kertonut niille että muutan! Ihan kaameeta! Hävisin vaan…oon mäkin tyhmä. Mutta onneksi mun pyörä on vielä siellä vanhan talon pihassa (varmaan lumeen hautautuneena), niin joku päivä käyn kaivamassa sen sieltä ja tervehtimässä pappoja. Ne on aina siellä pihassa. 🙂

  4. Ompa huippu taloyhtiö teillä, että joulukoristeitakin laittaa. Kummasti piristää tuollaiset. Itse en ole viitsinyt mennä kameran kanssa palelemaan, mutta onneksi saan blogeista ihailla muitten kauniita kuvia 🙂

  5. Jutta: Joo, tulee kyllä hyvä mieli ja hauska juttu oli myös että lähikaupasta tuli "uudelle muuttajalle" kuponki, jolla sai hakea ilmaisen keksipaketin, hih! Arjen pieniä iloja ja todella tulee sellainen tervetullut olo näille kulmille. :)Ilmapallomatka: Ooh, ollaanko me naapureita? 😉

Leave a Reply

