Hyvää oloa



Rauha on pikkuhiljaa asettunut omaan mieleen. Hassua miten stressasin tai lähinnä jännitin näyttelyä ja siihen liittyviä valmisteluja niin paljon. Kaikki meni kuitenkin oikein hyvin. Olen oppinut hallitsemaan ( kuulostaapa voimakkaalta sanalta ) mieltäni hyvällä tavalla, eli positiivisella ajattelulla jo pitkään ja se on asia, joka on vaikuttanut ehkä eniten elämääni ja hyvinvointiini. Jos minulla on sellaisia oloja, jotka liitän jonkinlaiseen stressin kaltaiseen tilaan, koitan hartaasti vakuuttaa mieleni siitä, että jännitän nyt hyvien asioiden puolesta ja hyvällä mielellä, enkä niin että pelkäisin mikä menee pieleen.

Haluankin kirjoittaa teille pian kaikenlaisista hyvän olon tuojista…

Selailin leikekansioitani ( joo, olen mummo ) ja varsinkin nämä kaikki kuvat ovat sellaisia, jotka nyt saavat minuun virtaa ja tuovat hyvän mielen, sillä tuntuu että viikkojen huonojen unien ja liian vähäisen ulkoilun ja liikunnan takia olo on aivan kuin olisi joka päivä krapula. Ei kiva. Kuvat liittyvätkin juttuihin joihin palaan pian. Nyt nukkumaan!


6 thoughts on “Hyvää oloa

  1. Vika kuva antaa virtaa minullekin :). Mä haluisin tuollaisen pihan meille ja kovasti sitä tavoittelenkin, mutta kompromisseja on tehtävä mm. nurmikon ja kivien määrän suhteen.

  2. Hipsu: Oi ihanaa jos teillä on oma piha ja mahdollista toteuttaa jotain tuollaista, tosi kivaa! Inspiraatiokuvia vain keräilemään…Riehu: Joo, huomenna on vapaapäivä, joten jospa silloin syventyisin kivoihin blogijuttuihin! 🙂

  3. Voi vitsit! Odotan myös innolla hyvän olon juttua :)Itsekin olen melkoinen asioista stressaaja ja koitan parhaillaan kovasti opetella ottamaan vähän rennommin, joten olisi todella kiva lukea hyvään oloon sekä stressin- ja mielenhallintaan liittyviä postauksia.Minua kiinnostaa myös hyvin paljon positiivinen ajattelu ja olen itsekin alkanut hiljattain kiinnittämään huomiota omaan ajatteluun ja pyrkinyt muuttamaan sitä myönteisemmäksi.Toisten kokemuksien ja neuvojen lukeminen inspiroi hurjasti, joten en malta odottaa. ;)P.S. Et ole mummo tai sitten ollaan yhdessä mummoja. Harrastan samanlaista lehtileikkelyä! Tykkäsin noista kuvista, just sellaisia hyvän olon kuvia. 🙂

  4. Jos leikekirjan pito on mummoa, niin mä oon sitten jo ihan pappa ^^ oon leikellyt aina jotain juttuja irti ja pistänyt talteen 🙂 se on hauskaa ja yllättävän moni niistä on toteutunutkin, kun tarkemmin ajattelee. Ehkä niistä tulee semmoista aarrekarttaa tavallaan..

  5. Kia: Kiitos ihanasta kommentista! Olen lukenut paljon viime aikoina juuri kaikkea mieleen ja positiiviseen ajatteluun liittyvää ja on herännyt paljon ajatuksia. upaan kirjoitella niistä tänne. 🙂 Itsekin saan paljon muiden kirjoituksista (sinunkin:)) ja se antaa voimaa ja energiaa.Leikekirjat on ihan huippu tapa säilöä inspiraatiokuvia! Kivaa että tykkäsit kuvista.A kiss from the past: Mummoilu ja pappailu on ihan parasta. 🙂 Ja siitä tulikin mieleeni että ihanaa on ollut huomata myös nuortenkin keskuudessa, että esim. virkkaus ja kutominenkin on loisto juttu, eikä vaan mummopappatouhuilua. Kädentaidot kunniaan!

Leave a Reply

