Jotain valkoista



Täällä sitä istutaan tohvelit jalassa ja ihmetellään. Heräsin siihen että minulle toivotettiin viestillä oikein hyvää tasa-arvon ja Minna Cantin päivää. Hehe. Ulkona sataa lunta. Olen ollut viikon poissa kotoa, siis yöt, ja täytyy sanoa että oma koti ja sänky kullan kallis! On oikeasti koti-ikävä. Nukuin niin hyvin ja heräsin onnellisena ja huitaisin kädellä rapistunutta maalia peitolta ennen petaamista.

Pöytä on käännetty nurinkurin sängylle. Täällä on ihan hyvä bloggailla. 🙂 Mutta hei huomaatteko! Valkoista! Mun kodissa on jo jotain valkoista! Toinen puoli näyttääkin sitten vielä tältä…

Tällä hetkellä ihmettelyä aiheuttaa tuo “ovi”, joka löytyi tapetin alta. Tää asunto on luultavimminkin ollut joskus naapurin asunnon verran isompi. Tai sitten tuo on joku kaappi. No, oli mikä oli, se on kiinni ja se pysyy siinä ja minä peitän sen. Niin.




Kiitos teille kaikille jo tähän mennessä arvontaan osallistuneille! Ootte ilahduttaneet mua niiiiiiin paljon ja ihan superkivaa että ootte vastanneet niin perusteellisesti ja on ollut Tosi Mielenkiintoista lukea teistä!!! Vastaan teille jokaiselle, ehdottomasti, ehkä jo huomenna, sillä nyt on alettava tuon seinän kimppuun!

9 thoughts on “Jotain valkoista

  1. tosi makeet tohvelit! noissa on jotain orientaalia eksotismia vuosisadan vaihteen hengessä josta tykkään tosi paljon. me likeys!! :Dja noi tapettikerrostumat.. makeita kuvioita sielläki.

  2. Kiva katsaus rempan keskelle! :)Kiinnostava juttu tuo ovi. Voisi kanssa veikata että asunto on ollut isompi joskus? Tai jos olisi komero, miksi se olisi ummessa? Jänskäää….

  3. Mustakissa: On kyllä paljastunut vaikka mitä, sekä hyvässä, että pahassa!:) Kauneimpia tapettipaloja olen säästänytkin ehkä korttien tekoon. Ihanaa viikonloppua sinullekin!A kiss from the past: Hauskaa että tykkäät! Tohvelit ovat ikivanhat, enkä edes muista enää mistä, mutta oon niitä koristellut itse lisää muutamilla paljeteilla. :)Sofie: No on joo! Heti kun pääsee maalausvaiheeseen, niin se on aina palkitsevaa ja tuntuu aivan ihanalta. Kyllä tästä joskus valmista tulee! Kiitos ja ihanaa viikonloppua! Heidi: Joo, mä luulen että siinä on ollut oviaukko…se on kuitenkin onneksi ihan ummessa nyt, joten parempi etten ala aukomaan. 😀 Ei ehkä naapurit tykkäis. 😉

  4. Suveliina: Kiitti paljon! Joo, tarvii keksiä kaikenmoisia ratkaisuja täällä sekamelskassa. 🙂 Ihanaa viikkoa sullekin!Dolores: Kiitos! Sitä tosiaan tarvitaan! :)Hanna from the corne table: No joo, kaikenlaisia ylläreitä! Mä tosiaan itsekin tykkään kovasti rosoisuudesta ja johonkin sitä aion säilyttääkin, mutta koska ei oo oma kämppä, niin vain vähäisissä määrin. Täytyy ajatella mun ihania vuokranantajia. 🙂

Leave a Reply

