Studio

kuva: ffffound.com

 

kuva: freundevonfreunden.com

 

kuva: freundevonfreunden.com

 

kuva: theselby.com

 

kuva: freundevonfreunden.com

 

kuva: estemag.com

 

Olen niin useana päivänä ajatellut päivittää blogiani ja sitten unohdunkin surffailemaan muiden blogeja ja syvennyn kauniisiin kuviin. Luen tarinoita. Jään haaveilemaan ja mietiskelemään, kunnes huomaan että on yö. Niin taas tänäänkin. Siivosin ja järjestelin myös tuhansien kuvieni kansioita ja löysin sieltä nämä. Kuvia taiteilijoista studioissaan. Gloria-lehdessä on yksi lempparipalstoistani, se  “Kuukauden taiteilija”, jossa esitellään henkilö työhuoneellaan. Työtilat inspiroivat minua valtavasti ja jaksaisin vain tuijotella näitä kuvia. Toivottavasti on iloa teillekin.

7 thoughts on “Studio

  1. Moi. Jostain syystä mun gmail-tili ja blogi on poistettu käytöstä, oon ihan huonona :/ Toivottavasti saan ne viel takas. -Chatrin

  2. Moi. Tiedoksi, että mun gmail-tili ja blogi on poistettu käytöstä. En tiedä miksi, mut oon ihan huonona. Toiv. saan ne takas! -Chatrin

  3. Pauliina: Kivaa että inspiroi sinuakin! Mä haaveilen myös sellaisesta vähän toimistomaisemmasta työskentelynurkkauksesta, jossa voisi piirtää ja tehdä kaikkea pienempää puuhastelua. Koitankin rakentaa sellaisen työhuoneelleni. Toisten tiloista saa kyllä aina ideoita ja varsinkin kun näkee värejä, niin tekee mieli alkaa heti väkertämään itsekin jotain.

    A kiss from the past: Heheh, kuulostaa hyvältä! Onneksi kaikki on mahdollista!! 🙂

  4. Chatrin: Onneksi kaikki toimii nyt! Oispa kauheaa saada tuollainen viesti. Mä itseasiassa oon lataillut tänne kuvat liian isoina tiedostoina ja oon käyttänyt jo 70 % tilasta, o-ou, koskakohan mulle tulee viesti että blogi on lopetettu. 😀

Leave a Reply

