Sateenkaaren värit

http://www.alexandraangle.com/

 

Jos rakkauteni väreihin ei vielä ole käynyt ilmi, niin kerrottakoon se nyt: minä niiiiiiiin rakastan värejä! Voisin vain tuijotella tuota ihanista ihaninta kiikkustuolia tässä tovin jos toisenkin. Kuva löytyi internetin syövereistä, kuten myös nämä kaksi alempaa, joita olen hautonut inspiraatiokansiossani jo pitkään. Alimmassa viehättää värikkäät tyynyt ja keskimmäisessä koko tila ja ikkunoista tulviva valo sekä muhkeista muhkein sänky ja kivat, raidalliset vuodevaatteet. Mun makuuhuone voisi olla vaikka tuollainen, jos saisin päättää.

 

http://www.baubauhaus.com/

 

http://thedesignfiles.net/

10 thoughts on “Sateenkaaren värit

  1. Värit on ihania, ilman niitä ei vois elää! Mulla erilaisten värien kaudet vaihtelee joskus niin nopeasti, etten uskalla lähteä niitten mukaan. Kotona ja pukeutumisessa käytänkin pääosin ‘turvallisia’ värejä, olen huomannut niitten kestävän paremmin aikaa mun käytössäni. Mulla väreihin liittyy myös aina joku tunne tai tietty fiilis 🙂

    Olipa kiva taas pitkästä aikaa käydä kurkkailemassa täällä sun blogissa 🙂 mukavaa viikonloppua!

  2. Tuo riipputuoli (tai mikä onkaan nimeltään) on kyllä ihan mahtava! 90-luvullahan sellaisia rottinkisia versioita oli monilla. Ehkä mulla on vielä joskus koti, johon hankin tuollaisen. 🙂 Toivelistalle meni.

    Ja tuo pisaratyyny, ihana!

  3. Hanna from the corner table: Olipa kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa! Väreistä kyllä saa niin paljon energiaa. Minulla on myös ollut pitkä “turvallisten” värien jakso vaatteissa, mutta nyt kyllä janoaisin jotain kirkasta mukaan. Ehkä se on tämä syksy. Onneksi asusteissa värejä löytyy. Kotona en osaisi olla ilman värejä, vaikka välillä koitankin karsia, mutta eivät ne kauan poissa pysy! Kivaa viikonloppua sinne kanssa!

    Hosuli: On kyllä hienoin näkemäni! Vaikka kauniita ne rottinkisetkin. Tuonne vaan kirjan kanssa kiikkumaan. 🙂

    Chatrin: Elämän suola- todellakin!

  4. Moikka! Joudun nyt tässä hiukan sokkona kirjoittamaan, toivottavasti ilman kirjoitusvirheitä… Nimittäin, minulla on jo pidemmän aikaa Divaanin blogeissa ollut vasen laita täysin pimennossa :(. Mistähän tämä johtuu, kun mikään muu sivusto ei moiselta näytä, niin uskoisin että ongelma ei ole vain minulla? Niin mieluusti kun lukisin sinunkin blogiasi.
    Ps. Kommentti sanasta näkyy pelkkkä mentti 😉

  5. Värit ❤ Tykkään modernin selkeälinjaisista ja yksinkertaisista sisustuksista, mutta kaipaan mausteiksi paljon iloisia värejä ja ripauksen leikkimieltä. Sisustuslehtien ja -blogien tyylikkäitä mustavalkoisia sisustuksia ihastellessani huomaan usein ajattelevani tyyliin "oi, tästä tulisi aivan upea, jos maalaisi tuon seinän vaikka kirkkaankeltaiseksi ja lisäisi sohvalle muutaman värikkään tyynyn ja ja ja…" xD Oma koti tuntuisi ihan keskeneräiseltä ilman värejä.

  6. Leena: Samaa mieltä! Sekä värien voimasta että tuosta vanhasta valaisimesta. Kelpaisi omaankin kotiin!

    Saara: Oi ei! Kysäisen asiaa ja toivottavasti korjaantuu ( tai on jo korjaantunut? ) Onpa ankeaa tuollainen! Kiitos että ilmoitit!

    Laurana: Mä ajattelen ihan samaa! 🙂 Ihailen kanssa usein mustavalkoisia ja minimalistisia koteja, mutta en koskaan osaisi itse asua ilman värejä. Mutta ois se ihanaa jos olisi iso koti, jossa kaikki värit pääsisivät vielä paremmin esille, eikä koti näyttäisi sekatavarakaupalta. Siksi koitan kovasti pitäytyä suhteellisen vaaleassa sisustuksessa, eli valkoisessa ja ripotella värejä sinne tänne…

Leave a Reply

