Fox & Rabbit

Kun eräänä iltana räntäsadetta satoi kasvoille ja tuuli vihmoi niin, ettei meinannut askelta saada ei ollut ollenkaan huono asia löytää pimeyden keskeltä valoa suloisen, pienen puodin muodossa. Fox & Rabbitissa tuoksuu piparkakut, vanilja, suklaa, omenat ja ties mikä. Tämä ihastuttava putiikki oli minulle aivan uusi tuttavuus, vaikka muistelen kyllä törmänneeni nimeen aiemminkin. Jos osutte kulmille, niin suosittelen poikkeamaan sisään! Minä en voinut vastustaa ekologisia soijakynttilöitä, sekä tuoksuilla että ilman.

 

7 thoughts on “Fox & Rabbit

  1. Aika söpö putiikki! Minkä hintaisia soijakynttilät olivat? Oon aikonu hankkia niitä vaikka kuinka kauan, mutta en ole nähnyt niitä missään. Pitänee turvautua nettikauppoihin. 🙂

  2. Jjjohanna: Eikös! 🙂

    A kiss from the past: Sisustus oli kyllä söpö kun mikä!

    Hosuli: Soijakynttilät maksoi n. 6,5 €-9 € muistaakseni. Olen Ruohonjuuressa kanssa joskus katsonut, mutta hinta on aina vähän korkea, niin en ole raaskinut. Mutta nyt halusin, kun on ollut itselläkin mielessä, että olisi kiva siirtyä ekologisiin kynttilöihin.

    Tiinakaisa: Poikkee, oon varma että tykkäät!

Leave a Reply

