Kotitoimisto

 

En ole ollut kipeä niin pitkään aikaan, että edes muistaisin koska. Nyt kuitenkin iski karvas kurkkukipu, enkä toisaalta ihmettele näillä unettomilla öillä ja hölmöllä stressillä ties mistä. Tavallaan kipeänä ei olen niin ankeaa kuin voisi luulla. Jollain tavalla se on helpottavaakin. Saa syyn sanoa ei. Minä olen huono siinä. Nyt voin sanoa, että olen kipeä. Kuinka helppoa.Voi myös maata peiton alla, lukea tai kuunnella radiota ja puuhailla kotijuttuja, jos kunto sallii.  Aion kyllä mennä työhuoneelle, koska olen niin odottanut päivää, jolloin ehtisin sinne. Tämähän on vain kurkkukipua.

 

Olen myös päässyt alkuun suuressa kevätsiivouksessa. Kerroinkin aiemmin, että haluan vaihtaa kodissani järjestystä ja päästä eroon kaikesta tarpeettomasta. Olen sellainen siivoaja ja järjestelijä, että asiat vain kulkevat ympäri asuntoa nurkasta toiseen vaihtaen paikkaa ja kaikki on aina väliaikaista. Tuleekohan koskaan valmista? Tarvitseeko edes tulla? Luovuin kirjahyllystäni nyt kokonaan ja kirjat ovat nyt yhtenä pinona päällekkäin. Johonkin piti saada myös sisustuslehtivarastot, joten hyllylevyjä hyväksi käyttäen kokosin taas kerran eräänlaisen väliaikaisratkaisun.

8 thoughts on “Kotitoimisto

  1. Pikaista paranemista. Mäkään en normaalisti sairastele, ja nyt olen ollut kohta 2kk keuhkoputkentulehdukseksi äityneessä flunssassa. Sairaslomalla parhaillaankin… ei hyvä 😦

  2. Sun koti näyttää niin kivalle 🙂 huisin hienoja yksityiskohtia.
    minulle meinas ennen joulua tulla köhä kurkkuun, mutta ostin tuoretta inkivääriä ja keitin siitä teetä 😀 eka vettä ja sitten kuorittuja inkiväärin paloja muhimaan. Tekee hyvää.köhä jäi pois.
    Zemppiä ja pikaista paranemista!

  3. Tiia: Oi ei, kuulostaa pahalta, kunpa menis jo ohi! Ei noin kauan pitäis joutua kenenkään sairastaan. Kiitos toivotuksista, eiköhän tämä tästä. Terveyttä siis molemmille!

    Suvi: Kiiitos! ❤ Koita tässä nyt sitten karsia, kun tosiaan kaikenlaiset hassut asiat, esineet ja kuvat on tärkeitä…

    A kiss from the past: Kiitos tsempeistä! Inkivääriä en olekaan käyttänyt hetkeen! Se on loistava juurikin tuossa vaiheessa kun on fiilis, että tulossa kipeäksi. Hyvä ettet sä sairastunut! Kyllä mä luulen että tämäkin pian ohi menee, kun vain malttaisin rauhoittua. 😉

  4. Suvi: Tuo viewmaster on niitä harvoja leluja, jotka on lapsuudesta säästynyt ja onneksi on, sillä siitä on iloa vieläkin sekä itselle että ystävien lapsille. 🙂 Kirppareilla noita tulee välillä vastaan ja muistan yhden tuttuni keräilleen viewmastereita ja häneltä löytyikin paljon erilaisia eri väreissä.

Leave a Reply

