Toipilaan eväät

 

Sanoisin että kannatti olla kipeänä, sillä sain eilen kotiinkuljetuksena itse tehtyä linssikeittoa hallin punajuurileivän kera sekä jälkiruoaksi laskiaispullan! Maailman kivoin kuriiri. Nukuin neljätoista tuntia ja nyt on paljon parempi olo. Minulla on kyllä teoria, että tämä sairastuminen oli pelkkää stressikipeyttä. En ole sairastellut juuri lainkaan vuosiin, mutta nyt olen nukkunut superhuonosti jo pitkään. Välillä jopa valvonut öitä, kriiseillyt töideni kanssa ja sen lisäksi syönyt liikaa herkkuja. En siis ihmettele että tulin kipeäksi. Vähemmästäkin vastustuskyky laskee. Nyt olen onneksi selvittänyt suurimmat ongelmat ja kipeänä olen nukkunut kuin tukki. Pullaakin lupaan syödä vähemmän, mutta vasta sitten kun ollaan päästy Runebergin, laskiaispäivien ja vaalihössötysten ohi! Tämä vain tiedoksi niille, jotka ihmettelevät että mihin “terveelliset” herkkupostaukset ovat jääneet, kun täällä asuu tällainen pullahiiri nykyään. Kai se on tämä talvi, jos sitä saa vähän syyttää.

4 thoughts on “Toipilaan eväät

  1. Kaikki sairastaaa välillä. Ja herkkujakin saa ja pitää syödä, kun ulkona on tollanen sää. Mä olen kanssa herkutellut lähipäivinä kovasti. Suomen talvi lihottaa…

  2. Peukku kotiinkuljetetulle laskiaspullalle.
    toi valvominen menee helposti tuohon. Oletko lukenut Ekhart Tollen kirjoja? minä voisin suositella..uusi maa ainakin oli mainio! taidankin postata kirjavinkin, jahka ehdin.
    Minä kuuntelen illalla youtubesta “plimp plomp” musiikkia eli meditation tai relax hakusanoilla löytyy, sadetta tai jotain muuta rauhallista musiikkia- se auttaa unen saamisessa. ja pari minuuttia kun keskittyy hengitykseen niin heti rauhoittaa..ja samoin banaani on iltaruokana mulla semmonen että unettaa 😀

  3. Chatrin: Näin kai se vähän on. Mä jo mietin että josko vihdoin ensi talvena saisi olla jossain lämpimässä muutaman kuukauden. 🙂 Onneksi nyt on taas ihan kiva ilma, kun ei oo niin kylmä.

    Karmiini: Todellakin! 🙂

    A kiss: Hih, sulla on tähän mennessä parhaat univinkit! Plimp plomp-musiikkia ja banaani! Pakko testata. 😀 Olen tainnut jonkun Tollen kirjan lukea, mutta tuota mainitsemaasi en. Pitää tehdä kirjastoreissu joku päivä! Kiitos!

Leave a Reply

