Oooh, bunny bag!

Ihastuin tyystin viime syksynä A kiss from the pastin tekemään kangaskassiin, jota koristi hienot kuvitukset,  inspiraationa Liisan seikkailut ihmemaassa. Oi, se oli minunkin lempitarinoita lapsena! Minulle tuli myös Liisa ihmemaassa-lehti. Onkohan äiti säilyttänyt niistä yhtäkään…? No, eilen postiluukku kolahtikin lujaa, kun posteljooni koitti tunkea väkisin isoa kirjekuorta luukusta. Tuo ihana, lahjakas ja taiteellinen nuorimies lähetti minulle ihan superhienon kassin, joka pääsi heti käyttöön tänään. KIITOS!!! Kangaskassit ovat paras asuste ja niitä pitäisi aina olla yksi mukana mahdollisen kauppareissun varalta tai muuta kassia vaativaa tilannetta varten. Minulla on yleensä aina ihan liikaa tavaraa mukana. Huvittavinta olisikin tehdä perinteinen bloggarin ” mitä kassista löytyy “-postaus, sillä laukkuuni mahtuu luultavasti pöydällinen “tärkeitä” asioita kamerasta appelsiineihin. Kangaskassi on siis tärkeä lisävaruste!

Käytättekö te kangaskasseja ja löytyykö jokin lemppari vai mahtuuko kaikki tarvittava taskuihin?

10 thoughts on “Oooh, bunny bag!

  1. Ihana taiteellinen pupu. Kangaskassit on parhaita kauppakasseja. Suosikkini on vihreästä elefantti-kankaasta ommeltu. Melkein aina mukana!

  2. Ihan huikee! Kaikki pupukuosit toimii aina. Ja kyllä, oon kangaskassien suurkuluttaja ja tässä kevään aikaan saan omatkin mallit ulos, joten täytyy vissiin vinkata sitten sullekin niistä 😀

  3. Mulla on vain tylsä Stockmannin musta kangaskassi. Se, minkä se häviää ulkoasussa, se voittaa käytännöllisyydessä… 🙂 (olipa huono lause!)
    Mun suuri ongelma kankaisten kauppakassien kanssa tulee siinä, että haluan ehdottomasti neliöpohjan enkä sellaista “taitettua muovikassipohjaa”. Pedantti neitsyt ei pääse järjestelmällisyydestään eroon edes kauppakassia ladattaessa, neliöpohjaiseen kassiin ostokset on paljon helpompi pakata. 😀
    Mutta jos mun perintöompelukone ja minä saadaan samasta juonesta kiinni – mitä toistaiseksi ei ole vielä useista yrityksistä huolimatta tapahtunut – aion kyllä antaa sille hieman piristettä 🙂

  4. Liisa ihmemaassa oli minunkin lempparini Saapasjalkakissan ohella. 🙂 Ihanan absurdi seikkailu. Ja kangaskassi pitäis tosiaan olla aina mukana laukussa. Yleensä kauppaan tai kirjastoon tulee mentyä juuri silloin, kun se on jäänyt kotiin… Nyt tekis mieli tehdä oikein kangaskassipostaus!

  5. Hieno on! Ja tarpeellinen.

    Minä kuljetan yleensä myös mukana kassia tai kahta. Suosikkejani ovat painamni Sinkkuelämää- tai Täydelliset naiset-kassit.

  6. A kiss: No niin saapui, kiitos vielä tuhannesti! Ja kiitti kehuista, vaikka mua harmittikin että olin ihan mustissa, kun on kauhea värikaipuu, mutta toisaalta sun kassi toi tarvittavaa piristystä asuun! 😉 ❤

    Nalle: Oi, elefantteja, no sen on oltava hieno kassi!

    Murmeli: Oon ihan samaa mieltä! Mulla on paljon kangaskasseja, mutta yksikään ei oo näin hieno. 🙂

    Marinella: Sama täällä, kasseja ei voi olla liikaa. Hei, vinkkaa ihmeessä, joo! 🙂

    Tiia: Sä oot ihana! 🙂 Ymmärrän kyllä tuon "pohjallisuuden" kaipuun. Oikeessahan sä oot, että helpomminhan sinne asioita pakkais. Hmm, sun on nyt tosiaan alettava ompeluhommiin!

    Hosuli: Tee kangaskassipostaus! Hei, mäki haluun esitellä kaikki mun kassit! Paitsi ei ne oo kyllä yhtä hienoja kuin pupu. 🙂 Mä olin ihan unohtanut saapasjalkakissan…aloin jo miettiä että pelkäsinköhän mä sitä. 😀

    Tiinakaisa: Ite oot! 🙂

    Johanna: MInustakin on kauniisti piirretty. Ja ei kasseja tosiaan voikaan olla liikaa. Joka tarkoitukseen eri kassi ja värejäkin saa olla monta. 🙂

    Paula: Oho! Mä aloin heti etsimään sun blogista noita kasseja, mutta ei vielä löytynyt. Vitsit sä oot taitava käsistäsi. Vaikka mitä ihanaa muuta löytyi. 🙂

Leave a Reply

