OVVN: A match made in heaven

Olen kertonut teille aiemmin suomalaista katukuvaa piristävästä vaatemerkistä nimeltä HALDIN. Haldinin rakastettava parivaljakko Leena ja Jonas kutsuivat minut pitämään näyttelyn OVVN-liikkeessä. OVVN on yksilöllisten vaatteiden ja asusteiden liike Helsingin keskustassa. Liikkeen tyylikkään ulkoasun on suunnitellut ihastuttava mottoWASABI.

Olen innoissani, kuten voitte kuvitella! Kivointa on päästä tekemään jotain omien ystävien kanssa.

 

OVVN: n suunnittelijat ovat: Anna Hiilinen, Cherrie Charlotte, Hankala, Haldin, J. Viitala, Jatuli, KATIVEE, Mary A. Jalava, Miia Halmesmaa, MOIMOI ja Poola Kataryna.

Ja tässä siis teille kutsu näyttelyyn, jonka avajaiset ovat Taiteiden yönä täällä Helsingissä:

 

Näyttelystä sen verran, että tämä on oiva tilaisuus nähdä minulta jotain minimalistista. 😉 Mietin pitkään mitä haluaisin tehdä ja mikään ajatus ei tuntunut hyvältä, koska olin juuri pusertanut nopealla ajalla teokset Billnäsiin ja niin sanotusti antanut kaikkeni.  Olin siis jo hieman epätoivoinen, mutta päätin keskittyä siihen mikä tuntui parhaalta, eli väreihin. Aloitin sekoittelemaan värejä ja etsimään sopivia väripareja. Niin tämä näyttely sai alkunsa ja olen iloinen, että se on nyt valmis.

TERVETULOA!

 

5 thoughts on “OVVN: A match made in heaven

  1. Tiinakaisa: Kiitos! Putiikki on ehdottomasti poikkeamisen arvoinen. Mä luulen, että sä löytäisit sieltä vaikka mitä kivaa! 😉

    Ei pöllömpi: Kivaa, tervetuloa!

Leave a Reply

