Ongelmanurkkaus selätetty!

Olen siirrellyt huonekaluja ja tavaroita viimeisen vuoden aikana asunnossani niin useasti ( =viikoittain ), että tästä hetkellisestä tyytyväisyyden tunteesta olisi saatava palkinto! No, palkinto olkoon se, että minulla on ehkä nyt oikeasti hetken aikaa mielenrauha. Operaatio laatikkosekatavararomukasanurkkaus on nyt selätetty. HAH! En edes tiedä miten sen tein, mutta en myöskään jaksa muistella sitä.

Vaaterekki oli ennen eri paikassa lähellä ovea, aina tiellä, täynnä tursuilevia vaatteita, näköesteenä ja riesana. Katsotaan kauanko kuluu, että se näyttää samalta ja olen taas viskaamassa rekillä vesilintua. Purin sen jo kerran ja päätin, että on luovuttava rekillisestä vaatteita, mutta enpäs sitten pystynytkään.

Sain äidiltäni kaksi puista hedelmälaatikkoa, joille löytyi heti käyttöä. Kiitos! Ehkä pohjan voisi vielä maalata…

Olen radiokoukussa. Lainasin keväällä poikaystävältäni radiota, koska minulla oli koira hoidossa ja halusin, että pikkuinen voisi kuunnella radiota kun olen poissa.  Radio jäi minulle pidemmäksikin aikaa, vaikka koira lähti, sillä minä koukutuin pahasti Radio Helsinkiin. Kun vihdoin kesän jälkeen haikeana palautin radion, oli minulle poissaollessani ilmestynyt yllätyksenä keittiöön samanlainen ja vielä nätimpi. Ihmeellisiä tonttuja täällä pyörii. ❤

 

5 thoughts on “Ongelmanurkkaus selätetty!

  1. Hanna: Tuun! Mitä pikimmin! 😉 ❤

    A kiss: 🙂 On muuten pitkästä aikaa sellainen olo, että haluaisin vaan nyhvätä kotona ja puuhailla kaikkea joutilasta kuten lukea, kuunnella radiota, piirtää, kirjoittaa ja juoda teetä. Syksyn tunnelma. Iloista viikkoa sinnekin! ❤

  2. Tyyne: Kiitos! Minusta on kiva laitella kehyksiä ja tauluja seinälle ja olen huomannut, että ranskalainen ripustus on lähellä sydäntäni. 🙂 Sikin sokin, hyvä niin.
    Miten onkin niin vaikea löytää tavaroille järkevin paikka?

Leave a Reply

