Lumipeite / Under a blanket of snow

kruununhaka

Olen aina lapsellisen innoissani, kun avaan aamulla verhot ja näen valkoisen kadun ja pitsikuvioita ikkunan pielissä. On kiva hengittää avoimesta ikkunasta raikasta talvi-ilmaa. Ja sitten voikin hyvällä omatunnolla viettää koko sunnuntain kotona kahvikupin ja kotihommien parissa. Koska olin koko päivän itsekseni kotona, päätin laittaa ranttaliksi ja vaihtaa kotona järjestystä. Aikani vekslailtua, lopputulos on lähes sama, mutta mielestäni paljon parempi ja virkistävämpi. Mies tuskin tulee huomaamaan eroa.

keittion-poytapomegranate-2 pomegranatetalvi-lumi-2riihimaen-lasipurkkitalvi-lumitalvi-lumi-3kruununhaka-2

I’m childishly happy in the mornings when I open the curtains and see the street white with snow and lace patterns on the windowpane. I took couple of snowy photos but mostly stayed home cleaning and drinking coffee.  

4 thoughts on “Lumipeite / Under a blanket of snow

  1. Hauskat nuo lumiset pyörät!

    Mun on vastattava tuohon edelliseen vielä, eli Paratiisiin. Mulla on ollut Paratiisi-teekuppeja jo pitkään, aikoinaan niistä join teetä melkein joka aamu, nykyään harvemmin. Mutta silloin kun Paratiisi-kupista juon tulee aina vähän nostalginen olo. Tykkäänkin käyttää niitä vain joskus, silloin nuo värit tekevät isomman vaikutuksen.

    • Merja, mä vähän pelkään, että mun pyörä on kanssa tuolla kinoksen alla…ei ois ensimmäinen kerta!
      Kiva kuulla, että sullekin Paratiiseissa on nostalgiaa. Ne kupit on ihanat!

Leave a Reply

